Välis- ja sisemõõdud, pakiruumi maht
Škoda Octavia ohutuse osas kompromisse ei tee. Juba kirjeldatud turvasüsteemidele lisaks on põhi- või lisavarustusena saadaval järgmised lahendused:
› Isofix ja Top Tether-ülakinnitused turvahälli kinnitamiseks tagaistme äärmistele istekohtadele. Isofix on saadaval ka kõrvalistuja istmele.
› Erinevalt kiirushoidikust, mis hoiab filseeritud sõidukiirust, võimaldab ennetav kiirusepiirik juhil sõita kuni eelmääratud kiiruseni, aga mitte sellest kiiremini.
› ABS väldib rataste blokeerumist äkkpidurdustel või näiteks libedal teekattel sõites.
› Pidurdusvõimsuse suurendamisega aitab HBA pidurdusabi juhti olukordades, kus on vajalik hädapidurdus. See võib pidurdusmaad märkimisväärselt lühendada.
› EBD optimeerib automaatselt pidurdusrõhku ja üldist piduribalanssi ning väldib tagarataste liigset pidurdamist.
› MSR ennetab vedavate rataste blokeerumist, mis võib juhtuda, kui juht pidurdab siledal teepinnal.
› ASR tagab sujuva kohaltvõtu ja kiirenduse ilma rataste tühipöörlemiseta libedal teel.
› EDL aitab ülesmäge sõites ja kiirendades, kui ühel veorattal on väiksem haarduvus.
› TSA on sõidukitel, mis on tehases varustatud oma juhtplokiga originaalhaakekonksuga. Haagisestabilisaator töötab ühte või rohkemaid rattaid pidurdades ja vajadusel samaaegselt mootori veojõudu vähendades. TSA-süsteem sekkub ning aitab autot ja selle haagist stabiliseerida.
› XDS+ aitab juhti järskudel pööretel ja tagab, et autol säiliks ka dünaamilisel kurvisõidul neutraalne juhitavus. Sisuliselt matkib juhtelektroonika iselukustuvat diferentsiaali, parandades haarduvust ja juhitavust kurvides. Selle tulemusel läbib sõiduk pöörded kindlamalt ja loomulikumalt.
› Rehvirõhu kontrollsüsteem TPM+ annab juhile pideva ülevaate rehvirõhkude kohta.
› Mäkketõusuabi aitab juhil tõusunõlvalt turvaliselt startida. Süsteem aktiveerib end ise viiest kraadist järsematel tõusudel ning kindlustab lihtsa ja turvalise kohaltvõtu ilma käsipidurit kasutamata. Süsteem hoiab lihtsalt autot tagasi veeremast ega lase mootoril välja surra.
› Vilkuvad pidurituled vähendavad tagant otsasõidu riski, eriti kiirteel liiklusummikule lähenedes või järsul pidurdamisel ootamatult teele ilmunud takistuse tõttu.
Škoda Octavia on saadaval elektrooniliselt juhitava mitmekettalise siduriga. Tipptasemel nelikvedu tagab optimaalsed sõiduomadused, kõrgeima võimaliku aktiivturvalisuse ja madala kütusekulu.
Veojõu jagamine kõigile neljale rattale käib automaatselt ja sõltub hetkeoludest. Vastav juhtplokk arvutab välja, milline on parasjagu optimaalseim jõumoment tagaratastele. Jõujaotus käib surve varieerimisega siduriketastele.
See lahendus tagab Octaviale parema juhitavuse ja dünaamilisema sõidu kurvides. Progressiivrool muudab rooliülekannet sõltuvalt sellest, kui palju rooli keerata.