Elektriautode ohutuse kohta liigub palju müüte. Tõde on aga väga lihtne: tipptehnoloogiad muudavad nende igapäevase kasutamise sama ohutuks nagu tavapäraste autode kasutamine.
Jah, elektriautod kasutavad kõrgepingesüsteeme. Siiski, moodsad tehnoloogiad on loodud nii, et puudub igasugune oht elektrilöögi saamiseks nii sõitmise kui ka laadimise ajal.
Vihma käes akut laadides ei teki mingit ohtu. Ega ka autot pestes või isegi siis, kui elektriauto peaks uppuma. Kõik elektrikomponendid on loodud pakkumaks täielikku turvalisust.
Põlengu oht on elektriautode puhul täpselt sama vähetõenäoline nagu sisepõlemismootoriga autode puhul.
Meie insenerid pöörasid erilist tähelepanu tagamaks seda, et auto akut ei saaks üle laadida. Keerukas turvatehnoloogia alandab nii elektrilise kui ka termilise ülekoormuse riski.
Maksimaalse ohutuse tagamise nimel jälgitakse pidevalt elektriauto põhinäitajaid nagu akutemperatuur, aku laetus ja muid näitajaid.
Paraku õnnetusi ikka juhtub. Meie elektriautode eesmärk on tagada nii elektriautos sõitjate kui ka teiste liiklejate maksimaalne ohutus.
Meie elektriautode akud on isoleeritud ja paigutatud auto põhja alla, kus need on hästi kaitstud.
Enyaq’ile omistati Euro NCAP kokkupõrketestis kõrgeim 5-tärniline reiting.
Kokkupõrke korral ühenduvad meie elektriautode elektrikomponendid millisekundite jooksul akust automaatselt lahti.
Kuna aku ühendub kokkupõrke korral automaatselt lahti, siis on sõitjad ja teised inimesed (näiteks päästetöötajad) elektrilöökide vastu kaitstud.
Kuna aku paikneb auto põhja all, siis ei deformeeru see isegi siis, kui autokere deformeerub.
Škoda toetab päästetöötajate eriväljaõpet ning pakub infot ja päästenõuandeid, kuidas vigastatud elektriautodega toimida.