See on avalehe täiendav leht. Tagasi pöördumiseks klikkige nupul.
Powerpass

eMobiilsus

Rakendus ja laadimine

Mis on Powerpass?

Powerpass on avalik laadimislahendus Škoda elektriautode kasutajatele, võimaldades neil laadida terves laadimisvõrgustikus ühe kaardi ja ühe rakenduse abil.

Kas Powerpass on saadaval ka PHEV-idele?

Muidugi – seda saab kasutada kõikidel elektrilistel Škoda mudelitel.

Kus ma saan oma autot avalikus kohas laadida?

Tänu Powerpassile saad oma autot laadida enam kui 600 000 laadimisjaamas üle Euroopa. Sobiva laadimiskoha leidmiseks võib kasutada MyŠkoda rakendust.

Millist laadimist Powerpassi kaudu saab?

Powerpass tagab ligipääsu kõigile avalikele laadimispunktidele, olgu AC või DC. Laadimispaketiga „Lae kiiremini“ (Charge faster) saad lisaks meie valitud partnerite võrgust ka eritingimused.

Kas Powerpass on minu asukohariigis saadaval?

Riikide nimekirja näed MyŠkoda rakenduses esimest korda Powerpassi sektsiooni sisenedes. Täiendavate küsimuste korral võta palun ühendust meie klienditeeninduse või oma Škoda edasimüüjaga.

Kaart on lepingupõhine, üks kaart konto kohta. Kas see tähendab, et ka rakenduse saab alla laadida ainult ühte seadmesse, või võin ma seda kasutada mitmes telefonis/tahvelarvutis?

Oma kontole saad sisse logida mitmest seadmest.

Kuidas sõlmitakse mobiilsusteenuse leping Elli ja kliendi vahel?

Füüsilist lepingut alla kirjutada ei tule. Leping vormistatakse digitaalselt kliendi registreerimise kaudu. Registreerimise käigus tuleb Sul nõustuda teenuse kasutustingimustega.

Kuidas ühildada Škoda iV laadija?

Oma Škoda iV laadija saab ühildada MyŠkoda rakenduses. Powerpassi sektsioonis saab seda teha klõpsates "Wallboxes". Kui jõuad Wallboxi menüüsse, saad hallata kõiki koduseid laadijaid.

Mida peaksin tegema, kui autentimine laadimisjaamas ei tööta?

Kontrolli oma MyŠkoda rakendusest, et Su tellimus oleks aktiivne ja et Su RFID kaart on ühildatud ja seadistatud laadimisel esmavalikuks. Kui rakendus ei tööta, kasuta autentimiseks RFID kaarti ja lae. Kui probleem kordub, võta ühendust klienditeenindusega, kasutades RFID kaardil olevaid kontakte või rakenduse kaudu.

Mida peaksin tegema, kui autentimine RFID kaardiga ei tööta?

Veendu, et laadimispunkt toetab RFID kaarti. Seda saad kontrollida MyŠkoda või Powerpass Map (autosisene rakendus) rakendusest laadimisjaama üksikasjade alt. Lisaks on võimalus võtta ühendust laadimisjaama abiliiniga (kontaktandmed leiad laadimisjaamalt).

Mida ma peaksin tegema, kui ma ei näe oma laadimisajalugu?

Lõpetatud laadimissessioon ei pruugi kohe nähtavale ilmuda. See tähendab, et laadimispunkti operaatori ja mobiilsusteenuse pakkuja vahel toimub endiselt andmevahetus. Palun oota järgmise päevani ja kui värskeim laadimissessioon ikka nähtav pole, võta ühendust klienditeenindusega, kasutades RFID-kaardil või rakenduses olevaid kontaktandmeid.

Mida peaksin tegema, kui ma ei näe oma laadimisajalugu?

Lõpetatud laadimisprotsessi ei pruugi ekraanil kohe näha. See tähendab, et seda veel töödeldakse Laadimispunkti operaatori (CPO) ja Mobiilsusteenuse pakkuja (MSP) poolt. Oota kuni järgmise päevani ja kui laadimiskorda endiselt ei kuvata, võta ühendust klienditeenindusega RFID kaardil olevatel kontaktidel või rakenduse kaudu.

Milliseid maksemeetodeid saab Powerpassi tellimuse eest tasumisel kasutada?

Powerpassi laadimispaketi tellimisel saab kasutada tavapäraseid maksemeetodeid. VISA, Mastercard ja PayPal.

Kust ma leian oma koduse laadimisajaloo ja kuidas saan selle eksportida?

Oma koduse laadimisajaloo leiad MyŠkoda rakendusest. Powerpassi sektsioonis on see leitav klõpsates "Laadimisajalugu". Veendu, et valitud on kodused laadimised ja vali ekraani paremast ülaservast eksportimise nupp.

Kust ma leian oma avaliku laadimisajaloo ja kuidas saan selle eksportida?

Oma avaliku laadimisajaloo leidad MyŠkoda rakendusest, kuid avalikku laadimisajalugu ei saa eksportida. Powerpassi sektsioonis on ajalugu leitav klõpsates "Laadimisajalugu". Veendu, et valitud on avalikud laadimised.

Kust ma leian oma Powerpassi arved ja kuidas saan need eksportida?

Powerpassi arved leiad MyŠkoda rakendusest. Powerpassi sektsioonis on need saadaval alamjaotuses "Arved". Iga Powerpassi arve saadetakse Sulle ka e-mailiga.

Kas ma saan oma Powerpassi kaarti teistega jagada?

Jah, Powerpassi kaart on seotud Sinu kui kasutajaga, mitte Sinule registreeritud sõidukiga.

Kas mul saab olla kaks aktiivset tellimust (kumbki eraldi auto jaoks) ühel kontol?

Ei, Sul saab olla vaid 1 aktiivne Powerpassi tellimus sama Škoda ID kohta. Seda põhjusel, et Powerpass on kasutajapõhine tellimus ega ole seotud auto registreerimisega.

Mis on Elli vautšer ja kuidas ma selle saan?

Elli vautšeri saad Škodalt. See on saadaval nii füüsilisel kujul kui ka digitaalselt. Mõlemal juhul saad Sa koodi, mille võid sisestada MyŠkoda rakendusse. Pärast boonuskoodi sisestamist saad näidatud rahasumma eest edaspidi akut laadida. Vautšeri funktsiooni leiab MyŠkoda rakendusest Powerpassi sektsioonist.

Mida ma pean tegema, et Powerpassile ligi pääseda?

Leia MyŠkoda rakendusest (seadete alt) Powerpassi sektsioon. Sisesta oma elukohariik ja nõustu vajalike kasutustingimustega. Seejärel oledki valmis kasutama kõiki Powerpassi võimalusi.

Kuidas ma lõpetan oma Powerpassi tellimuse?

Saad oma Powerpassi tellimuse katkestada MyŠkoda rakenduses. Leiad selle Powerpassi sektsioonist „Laadimispaketi“ alt. Laadimispaketi lehel saad ekraani allosas katkestada tellimuse igakuise pikendamise. Sellega lõpetatakse Sinu tellimus vastava kuu lõpus. Saad taotleda ka tellimuse kohest lõpetamist. Siis juhatatakse Sind edasi Powerpassi klienditeenindusse vastavat taotlust täitma.

Millist infot Powerpass minu kohta talletab?

Kogu privaatinfo, mida Powerpassi teenus kasutab, leiad Powerpassi privaatsuspoliitika alamjaotusest. Täpsemalt leiad selle Powerpassi sektsioonist „Õigusliku teabe“ alt.

Miks eraldiseisev Powerpassi rakendus enam ei tööta?

Me tõstsime kõik rakenduse Powerpass võimalused MyŠkoda rakendusse. Seda põhjusel, et saaksid kõiki oma elektrilise Škoda laadimisküsimusi hallata mugavalt ühest kohast.

Kust ma nüüd siis Powerpassi leian?

Powerpassi leiab MyŠkoda rakendusest. Kui logid oma Škoda ID-ga sisse, leiad MyŠkoda rakenduses ekraani paremast allosas seadete menüü. Seal näed Powerpassi sektsiooni, mis on tähistatud Powerpassi ikooniga.

Kas ma pean tegema uue konto või liigutama oma vana kontot käsitsi, kui Powerpass liikus MyŠkoda alla?

Kliendid ei pea ise midagi üle kandma. Kliendid peavad vaid Powerpassi sektsiooni MyŠkoda rakendusest üles leidma (seadete alt) ja kinnituseks Powerpassi teenustesse sisse logima.

Kas mu laadimisajalugu, arved, maksedetailid, Powerpassi tellimus, Powerpassi kaart ja kogu muu info jääb alles, kui Powerpass MyŠkoda alla liigub?

Jah, kogu info kantakse automaatselt MyŠkoda rakendusse üle.

Miks ma ei saa oma maksemeetodit muuta? Millal ma saan seda muuta?

Saad oma maksemeetodit muuta MyŠkoda rakenduses. Praeguse seisuga me ei saa pakkuda samaaegselt mitut maksevõimalust. Me töötame selles suunas, et saaksime seda 2024 taas pakkuda.

Kas ma pean Plug & Play teenuse uuesti aktiveerima, kui Powerpass liigub MyŠkoda rakendusse, eeldades, et varem oli see mul aktiveeritud?

Ei, seda pole vaja.

Miks ma ei saa oma kaarti QR-koodi kaudu ühildada? Millal ma seda teha saan?

See võimalus lisandub pärast 2024 suve.

Kas mingil ajahetkel töötavad eraldi rakendus ja Powerpass MyŠkoda rakenduses samaaegselt?

Ei, kui üleminek on teostatud, siis informeerime muutusest kõiki Škoda kliente. Pärast seda eraldiseisev Powerpassi rakendus enam ei tööta.

Hinnad ja tariifid

Milliseid tariife pakub Powerpass?

Saad valida kolme tariifi – Charge Free, Simply Charge ja Charge Faster – vahel. Täpsemat infot leiad SIIT.

Mida annab tariif Charge Free?

See on meie baastariif. See annab Sulle võimaluse laadida ilma kuutasuta. Kui Sa läbid pikemaid vahemaid, tasub kaaluda tariife Simply Charge või Charge Faster, kuna need pakuvad paremat hinnastamist.

Mida annab tariif Simply Charge?

See tariif sobib pikemate vahemaade läbimiseks. Sa maksad kuutasu, kuid see annab nii vahelduv- kui ka alalisvooluga laadimiseks madalamad tariifid kui Charge Free.

Mida annab tariif Charge Faster?

See tariif sobib Sulle juhul, kui läbid pikemaid vahemaid ning soovid laadida kiiremini ja odavamalt. Sa maksad kuutasu, kuid see annab nii vahelduv- kui ka alalisvooluga laadimiseks madalamad tariifid kui Charge Free ja Simply Charge, eriti IONITY kiirlaadimise korral.

Kas laadimise kilovatt-tund tuleb ametlikust hinnast odavam?

Hinnad määrab Elli konkurentsivõimelise hinnastamise seisukohalt, eriti võrreldes ühekordsete soodushindadega.

Kas tariif sisaldab tegelikku laadimishinda või on see ainult fikseeritud ligipääsutasu?

Tariif annab Sulle juurdepääsu laadimisjaamadele kogu Euroopas. Laadimine ise ei sisaldu tariifis. Auto laadimiseks kasutatud energia eest tuleb maksta eraldi tegeliku tarbimise alusel.

Kuidas hinda kliendile kuvatakse?

Sulle näidatakse hinda kaardil kujutatud laadimispunktide kaupa.

Kuidas mult tasu võetakse?

Iga uue kuu alguses saad Sa arve, mis sisaldab üksikasju kõigi Sinu laadimissessioonide kohta.

Mida ma peaksin tegema, kui ma ei näe oma arveid?

Kui Sulle pole arve viiendaks kuupäevaks saabunud, kontrolli, et aadress noreply@powerpass.notifications.elli.eco oleks su postitusloendis lubatud. Kui see on lubatud ja arvet ikka pole, võta ühendust klienditeenindusega. Kontaktandmed leiad oma RFID-kaardilt või rakendusest.

Kui tihti Powerpassi makseid tuleb tasuda?

Kord kuus.

Powerpassi kaart

Mitu kaarti saab ühele sõidukile registreerida (VW-s on ainult 1 kaart auto kohta)? Mis juhtub, kui teised pereliikmed autot kasutavad (kas kaart tasub püsivalt autosse jätta)?

Lepingu kohta saab olla vaid üks kaart. See tähendab, et kui pere soovib mitut kaarti kasutada, tuleb teha mitu lepingut. Kuigi teenusepakkuja ei võimalda hetkel ühe lepingu kohta mitut kaarti, siis edaspidi lisandub rakendusse võimalus autentida laadimine eemalt ilma füüsilise kaardita.

Kuidas ma Powerpassi kaardi saan?

MyŠkoda rakenduses, kui valid paketi. Ühtlasi saadame Sulle koju kaks Powerpassi kaarti koos Škoda iV kodulaadijaga.

Kas kaart on vajalik? Kas ma ei võiks autentimiseks rakendust kasutada?

Jah, kaarti läheb vaja, sest paljud laadimispunktid ei ole praegu veel võimelised rakendusega ühenduma.

Kuidas ma oma RFID kaardi aktiveerin?

Kui oled oma kaardi kätte saanud, tuleb see Sinu kontoga ühildada. See käib MyŠkoda rakenduses, et kaart aktiveerida.

Kas kaart on seotud elektrisõidukiga?

Ei, see on seotud Sinu kasutajakontoga ja jääb Sinuga.

Kuidas ma saan RFID-kaardi kätte?

Kaart postitatakse otse Sinu kodusele aadressile.

Kas kaardi saab blokeerida, juhuks kui ma selle näiteks ära kaotan?

Kui Sa oma RFID kaardi kaotad, siis saab selle blokeerida MyŠkoda rakenduse kaudu. Vali Powerpassii menüüst alamjaotus “Laadimiskaardid” ning leia sealt kaart, mida soovid blokeerida. Kui valid soovitud kaardi, siis saad selle deaktiveerida

Kuidas ma uue kaardi saan, kui eelmine kadus ära?

Saad uue kaardi tellida MyŠkoda rakenduse kaudu. Powerpassi menüü alamjaotusest “Laadimiskaardid” leiad võimaluse uue kaardi tellimiseks lehekülje allosast.

Kas ma saan Wallboxi kasutada MSP (Mobiilsusteenuse Pakkuja) kaardiga?

Jah, saad küll.

Kas Powerpass on saadaval ka äriversioonina ettevõtetele nagu CCS kaart?

Ei, Powerpass on mõeldud ainult jaeklientidele.

Kui kaua kaardi kättesaamine aega võtab?

5 kuni 7 tööpäeva.

Kas ma saan Powerpassi kasutada ilma kaardita, näiteks kasutades oma telefonis NFC tehnoloogiat? Kas see võimalus on näiteks kaardi ootamise ajal olemas?

Powerpass ei toeta NFC tehnoloogiat. Me soovitaks, et kannate oma RFID kaarti alati endaga kaasas.

Kas Powerpass RFID kaardi saamiseks pean midagi maksma?

Ei, Sinu esimene Powerpassi kaart saadetakse Sulle tasuta. Asenduskaarte tellides sõltub tasu Sinu tellimuse detailidest.