Aastal 1895 asutavad Václav Laurin ja Václav Klement tehase Slavia jalgrataste tootmiseks. Aastal 1905 tutvustatakse esimest Laurin & Klementi firma autot. Väike seitsmehobujõuline kaheistmeline auto kannab nime Voiturette A.
Václav Klement ja Václav Laurin avavad Mladá Boleslavis jalgrataste remondi ja tootmise töökoja. Jalgrattaid nimega Slavia müüakse edukalt nii kodu- kui ka välismaal.
L&K arendab edasi vendade Wernerite konstrueeritud mootorjalgratast ning alustab kaherattaliste mootoriga sõidukite tootmist. Need on esimesed Austria-Ungaris valminud mootorrattad. Laurin leiutab uue mootorrataste konstruktsioonipõhimõtte, ehitades raami ümber mootori ja paigutades kõik juhtseadised juhtrauale mootorratturi käeulatusse.
Pärast sajandivahetusel valminud esimesi prototüüpe alustab L&K autode toomist, need saavad nimeks Voiturette. Václav Vondřich võidab L&K mootorrattal Prantsusmaal Dourdanis kuulsa Coupe Internationale’i.
Algab Voiturette’i seeriatootmine ja ka esimene tootmiskampaania.