Autode tootmine kasvab kiiresti. 1907. aastal saab väike tehas aktsiaseltsiks. Tänu headele ärisidemetele jõuavad Mladá Boleslavis valminud autod muuhulgas Uus-Meremaale, Venemaale, Inglismaale ja Jaapanisse.
Luuakse aktsiaselts Laurin & Klement. Turule jõuab edukas neljasilindriline L&K tüüp F. Ettevõtte valik koosneb nüüd üheksast mudelist alates väikesest kahesilindrilisest sõiduautost ja neljasilindrilisest võidusõiduautost kuni veokite ja omnibussideni. Kahe neljasilindrilise F-mudeli mootori ühendamise teel konstrueeritud FF-tüüpi mootor on üks esimesi kaheksasilindrilisi üldse.
L&K tüüp F-i võidusõiduversioon võidab Semmeringis kõigis kategooriates, kus stardib. Turule jõuab esimene väike neljasilindriline L&K tüüp G.
Tüüp S – lihtne töökindel suurseeriaauto valmib arvukates kere- ja mootoriversioonides aastani 1925.
L&K võtab üle Liberecis asunud autotehase RAF (Reichenberger Automobil Fabrik). L&K alustab litsentsi alusel Knighti siiberklappidega mootorite tootmist luksusmudelite tarvis.