Esimene maailmasõda mõjutab autode tootmist tugevalt. Sõiduautode tootmine peaaegu peatub, selle asemel valmistatakse militaarsõidukeid. 1924. aastal saab tehas suures tulekahjus tõsiselt kannatada ning see viib lõpuks firma ühinemiseni Škoda, Plzeňi hiiglasliku masinatehasega.
Esimese maailmasõja järel peetakse autosid mittevajalikuks luksuseks. L&K edukaim toode on mootorader Excelsior.
Sõjajärgne tootmine põhineb kahel sõiduautotüübil – M ja S –, mis otseselt järgnevad sõjaeelsele toodangule.
Valmib kompaktauto tüüp 100.
L&K alustab lennukimootorite tootmist Tšehhoslovakkia riigile.
Kindlustamaks oma positsiooni turul, liitub Laurin & Klement Plzeňis asuvate Škoda tehastega, mille asutas insener Emil Škoda. Laurin & Klementi sõidukitel on nüüd tiivulise noolega embleem.