Pärast ettevõtete ühinemist tehast laiendatakse ja see varustatakse moodsa konveierliiniga. Aastal 1930 vaevleb tehas ülemaailmse majanduskriisi käes ja laseb tootmisse täiesti uue kontseptsiooniga auto. Škoda 418 Popular saab üksikute tooteperekondade aluseks.
Mladá Boleslavi autotehast tutvustatakse Praha rahvusvahelisel autonäitusel uue ärinime Škoda all. Üks esimesi seda nime kandvaid autosid on lahtine tüüp 150.
Škoda juurutab revolutsioonilise vooluliinil tootmise, mis võimaldab valmistada 85 autot päevas.
Škoda autotootmine koondatakse eraldi ettevõttesse ASAP (Akciová společnost pro automobilový průmysl – Autotööstuse aktsiaselts), mis on Plzeňi Škoda tehaste tütarettevõte.
Škoda mudel 633 saab oma aja populaarseimaks kuuesilindriliseks.
Mudeli 420 Standard tarvis väljatöötatud „kandva selgrooga“ raam saab verstapostiks kandmiku konstruktsioonis, luues vundamendi väiksema massi ja sellest tuleneva väiksema kütusekulu saavutamiseks.
Mudelitega Popular, Rapid ja Superb juurutab Škoda eduka sõidukipõlvkonna, mida iseloomustavad kandva selgrooga raam ja OHV-mootorid. Popularist saab Tšehhoslovakkia rahvaauto, mis püstitab tootmisrekordi – üle 5000 sama mudelkonna auto.