1950. aastad kuuluvad Škoda Feliciale, mille järele valitsenud nõudlus ületab oluliselt tootmisvõimsust. 1960. aastate alguses moderniseeritakse tehaseid ulatuslikult ning 1964. aastal veereb konveierilt maha täiesti uus Škoda 1000 MB.
Škoda kaasajastab 440, 445 ja 450 mudeliseeriat. Mudelid saavad ka uued nimed – Octavia, Octavia Super ja Felicia.
Kasutades 1922. aastast pärit Tšehhoslovakkia patenti, ehitab Škoda oma uusima mudeli tarvis alumiiniumi survevaluliini. See tähendab, et ettevõtte käsutuses on Euroopa moodsaim valutsehh. Škoda 1000 jõuallikas on esimene seeriamootor, mis valmib alumiiniumi survevalu tehnoloogiaga. Arvukate täiendustega toodetakse seda mootorit ligi 40 aastat. Turule jõuab üks oma aja paremaid üheliitriseid sõiduautosid Škoda 1000 MB. Populari järeltulijana pakub see mudel ideaalset kombinatsiooni hinnast, kasutamisväärtusest ja jooksvatest kuludest.
Škoda maastikuautosid Trekka ja Skopak toodetakse Uus-Meremaal, Pakistanis ja Türgis. Detailid tarnitakse Mladá Boleslavist, lõppmontaaži teeb kohalik maaletooja Škoda tehnikute abiga.