Embleemi esimene versioon oli silt jalgrataste juhtraual. Pärnaõis oli slaavi rahvuslikkuse ja vabaduse sümbol. Embleemi alaosas – margi nime all – olid Laurini ja Klementi nimi ning tehase asukoht – Mladá Boleslav. Seda embleemi kasutati tihti ka mitmesugustes trükimaterjalides.
See Slavia embleemi erim paigaldati L&K mootorrataste bensiinipaagi külgedele. Embleem oli täiesti teistsugune, kuid L&K ja Mladá Boleslav jäid ikka alles.
Ajavahemikul 1905–1925 kasutati esimest embleemi versiooni, mis kandis nime Laurin & Klement. Põhimotiiv on asutajate ja esialgsete omanike nimetähed. Embleemi ümbritses esimest korda loorberipärg kui edu sümbol.
Laurin & Klementi logo trükivariant oli kasutusel aastail 1913 kuni 1929. Inspiratsiooniks selle loomisel oli Art Nouveau kunstistiil kui uus lähenemine kunstile ja elule üldse. Näeme selles pürgimist kaasaegse ühiskonna poole ja silmapaistvamat kujundust – see oli püüd järgida uusimaid trende ja olla osa uue maailmaajastu filosoofiast.
Tänu elegantsele stiilile kasutatakse seda tüpograafilist logo tänapäevani mõnedel Škoda luksuslikel tippmudelitel.
Esimest korda võeti kasutusele sinise taustaga ovaalikujuline embleem kirjaga Škoda. Škodaga liitumise järel aastal 1925 kuni aastani 1929 paigaldati see embleem Škoda autode esiosale koos Laurin & Klementi tüpograafilise logoga. Hiljem kasutati ovaalset embleemi paralleelselt registreeritu kaubamärgi – tiivulise noolega.
Esimene kuulsa tiivulise noole versioon ilmus aastal 1923 ning aja jooksul muutudes püsis see Škoda autodel aastani 1995. Kuigi selle disainerist pole palju teada, oli tema inspiratsiooniks nähtavasti märk, mis kujutas linnusulgedest peaehtega indiaanlast. Selle kujutise alusel loodi kõigepealt viie sulega versioon, hiljem hakati kasutama graafiliselt selgemat varianti, kus tiivulise noole kohal oli kolm sulge. Tiivulise noolega embleemi mõte on selge – tehniline ja esteetiline viimistletus, lennu dünaamika kui püüd liikuda edasi, täpsus tootmises.
Tiivulist noolt kasutati mitte ainult autodel ja varuosadel, vaid ka Škoda trükimaterjalides.
1937. aastal hakkas tiivulist noolt embleemil täiendama kiri Škoda. Kõige sagedamini kasutatud värvivariandid olid hõbedane ja sinine, 1950.–1960. aastatel võeti kasutusele ka punased ja pööratud värvidega variandid.
Varsti pärast Škoda liitumist Volkswageni kontserniga loodi ka embleemi uus versioon. Sinist värvi asendas roheline, tiivulist noolt ümbritseb lai ring kirjaga Škoda. Aastast 1994 on põhivärvid roheline ja must. Kõigil mudelitel on embleem auto ninal, samuti roolil, tagaluugil ja valuvelgedel.
Embleemi värskendati taas. Välimine osa, lai ring, asendati palju kitsama hõbedase ringiga. See disainimuudatus jättis rohkem ruumi tiivulisele noolele, mis hakkas tänu sellele paremini silma. Škoda kirjatüüp on samuti uus ja kiri asub embleemist ülalpool. Järgmistel peenhäälestati veel embleemi jooni.
Ainus muutus oli kirja Škoda viimine tiivulise noolega embleemi alla. Vaatamata pikale evolutsioonile ja embleemi juures tehtud muudatustele on esialgne tiivulise noole idee endiselt valdav ning see moodustab ettevõtte embleemi keskme. See on silmatorkav, kuid ka traditsiooniline, modernne, kuid peegeldab ikkagi ettevõtte 125-aastast ajalugu.
Škoda nime ja tavapärast, tiivulist noolt kujutavat ümmargust embleemi hakkab ettevõte nüüdsest rohkem eraldi kasutama, just nimest saab peamine kommunikatsioonivahend. Uus disain kasutab täiesti teistsugust tüpograafiat, mis põhineb sümmeetrial ning piirjoontega ümmarguste kujundite kombinatsioonidel. Kõige keerulisem osa oli „linnukese“ paigutamine S-tähe peale – see moodustab olulise osa Škoda tšehhi päritolust. See „linnuke“ – tšehhi keeles háček – on nüüd integreeritud esimese tähega. Uuringuga leiti, et tüpograafilist sõnamärki on lihtsam ära tunda ja tuvastada.