Täiendatud funktsioonidega häälassistent lihtsustab Škoda omanike igapäevast autokasutust, pakkudes vajalikku hetkeinfot erinevates ettetulevates situatsioonides. Tehisaru (AI) strateegilise integreerimisega rõhutab Škoda Auto oma pühendumist tehnoloogiauuendustele ja kliendikesksusele.
Laura saab nüüdsest hakkama ka päringutega, mis pole tavalised häälkäsklused, seda tänu Chat Pro’le, mis ühendub keerukamate päringute puhul ChatGPT’ga. Laura konsulteerib automaatselt Chat Pro kaudu ChatGPT’ga, kui juht küsib teema kohta, mis pole pardaarvutis eelmääratletud. Eelmääratletud teemad on Sõiduk, Info, Ilm, Uudised, Sport ja Aktsiad.
Iga vastus, mis tuleneb ChatGPT’lt esitatakse juhile kujul "Vastavalt ChatGPT’le...", et info päritolu oleks selgelt mõistetav. Tänu juturobotile oskab Laura edaspidi aidata mitmesuguste probleemide korral, pakkudes autojuhile teekonna kestel mitmekülgsemat teavet.
Kasutaja kontroll häälassistendi üle jääb endiseks ehk häälassistendi saab sõiduki privaatsusandmete menüüst deaktiveerida. Mudelis Enyaq on häälassistent pidevalt aktiivne. ChatGPT ei saa ligipääsu sõiduki andmetele ega isikuandmetele; kõiki päringuid käsitletakse anonüümselt ja need kustutatakse seejärel koheselt, tagades kõrgtasemel andmekaitse.
Uus Chat Pro funktsioon toetab nelja keelt:
• Inglise
• Hispaania
• Tšehhi
• Saksa
Uue funktsiooni kasutamiseks on kasutajal vaja aktiveeritud Infotainment Online paketti. See on saadaval mudelites, mis ehitatakse MEB GP ja MQB EVO platvormile, olles varustatud uusima põlvkonna teabe- ja meelelahutussüsteemiga:
• Superb
• Kodiaq
• Octavia
• Enyaq
Uus ühenduvusteenus rõhutab Škoda pühendumist kliendikesksusele.