Škoda Auto uuendatud firmastiil

5. prosince 2023

Škoda Auto määratleb uuendatud firmastiili üleilmse väljatoomisega ümber müügiesinduse kogemuse

› Škoda Auto alustab rohkem kui 4000 müügiesinduses oma uue firmastiili üleilmset väljatoomist

› Uuenduslikud digitaalsed müügisalongid demonstreerivad margi pühendumust digiteerimisele ja igakülgsele kliendikogemusele

› Škoda Auto värskendatud firmastiil ühendab traditsioonilised väärtused tuleviku mobiilsusega, mida kajastavad uued disainielemendid ja fokuseerumine keskkonnaalasele jätkusuutlikkusele

Škoda Auto alustas uue firmastiil üleilmset väljatoomist oma hiiglaslikus, rohkem kui 4000 esindusest koosnevas müügivõrgus. Esimesed uue disainiga müügisalongid avati Vietnamis, Euroopas tuleb esimene värskendatud müügisalong Eestisse. Lisaks avati Serbia pealinnas Belgradis oktoobris esimene City Store, mis samuti järgib uut firmastiili. Kaasaegne müügisalong Kuveidis rõhutab Škoda Auto pühendumust pakkuda igakülgset digitaalset kliendikogemust ja margi jätkuvat üleilmastumise strateegiat.

Martin Jahn, Škoda Auto müügi- ja turundusdirektor: „Meie uus firmastiil kajastab meie teekonda mobiilsuse ja digiteerimise tuleviku suunas, muutes selle meie klientidele käegakatsutavaks tegelikkuseks. Toome praegu välja oma kõige olulisemat firmastiili muudatust viimase 30 aasta jooksul, mis algas meie info- ja kommunikatsioonimaterjalidega ning laieneb nüüd meie müügisalongidele kõikjal maailmas. Need on olulised meie klientide sidumiseks Škoda kaubamärgiga, pakkudes vahetut kogemust kõige selle osas, mida Škoda esindab.“

Vietnamis avati esimene uue firmastiiliga müügisalong
Vietnami kliendid olid esimesed, kes nägid müügisalongis Škoda Auto uut firmastiili. Škoda sisenes äsja Kagu-Aasias asuva Vietnami turule ning 23. septembril avati ametlikult müügiesindused Hanois, Vinhis, Buôn Ma Thuộtis ja Hồ Chí Minhis. Koostöös kohaliku partneri TC Groupiga kavatseb Škoda Auto laiendada oma võrku aastaks 2025 20 ja aastaks 2028 30 müügiesinduseni.

Uue firmastiili esimene Euroopa debüüt Eesti müügiesinduses
Škoda uue firmastiili väljatoomine käib ka Euroopa müügisalongides. Esimesena saab uudse väljanägemise Eestis Tallinnas asuv müügiesindus Rohe Auto. Sellele järgnevad müügisalongid Belgias Gosselies’s (Charleroi linnaosas), Norras Hamaris, Poolas Wrocławis ja Tšehhi Vabariigis Prahas.

Värskelt avatud Škoda City Store Serbias
Esimeste müügiesinduste kannul avati esimene Škoda uue firmastiiliga City Store oktoobris Serbia pealinna Galerija Beogradi kaubanduskeskuses. Škoda Auto mudelite pakkumise kõrval kutsub City Store kasutama ruumi töötegemiseks, nautima kohvi või tutvuma Škoda Auto reklaamtoodetega, sealhulgas rõivaste ja kingitustega. Škoda Auto City Store’e võib leida ka Sofias (Bulgaaria), Brüsselis (Belgia), Valencias (Hispaania) ja Catanias (Itaalia), lähiaastail on kavas neid avada veel mitmel pool mujalgi.

Uuenduslik müügisalongikogemus Kuveidis
Škoda ühes suurema müügisalongi hiljutine avamine Kuveidis rõhutab margi pühendumist ühtsele digitaalsele kliendikogemusele. Seegi müügisalong on kujundatud uues firmastiilis ning varustatud terve rea digitaalteenustega, kuhu kuuluvad näiteks videosein, puutelaud ja digitaalsed infostendid. Lisaks rõhutab see arendus Škoda Auto pühendumist laiendada kohalolekut Lähis-Idas vastavalt oma laiemale üleilmastumise strateegiale.

Uue firmastiili väljatoomine jätkub
Pärast uue disaini juurutamist info- ja kommunikatsioonimaterjalides jätkab Škoda Auto uuenduste sisseviimist kogu oma tootevalikus. Enyaq L&K sai esimese mudelina uue firmastiili kohased elemendid, mis seejärel võeti kasutusel värskendatud Scala ja Kamiqi mudelitel, oktoobris ka uusima põlvkonna Kodiaqil ning alates novembrist uuel Superbil.

Uus firmastiil ehitab silla Škoda traditsioonide ja individuaalse mobiilsuse tuleviku vahele
Škoda Auto värskendatud firmastiil segab margi rikkalikud traditsioonid mobiilsuse tulevikuga. Kahemõõtmeline logo peegeldab üleminekut senisest digitaalsemale suhtlusele, kuna värvitoonide Emerald ja Electric Green kasutamine sümboliseerib pühendumust ökoloogiale ja jätkusuutlikkusele. Need aspektid on samuti nähtavad kõikide müügisalongide disainis. Olulise detailina on uued märgid loodud ühilduma olemasolevatega, mis teeb firmastiili vahetuse nii lihtsamaks kui ka jätkusuutlikumaks.